Čo sú to laminované vizitky?

Sebaprezentácia je jedným z najdôležitejších aspektov obchodného sveta, či už zastupujete veľkú korporáciu alebo zastupujete seba samého. Jedným z prvkov tohto procesu je klasická vizitka, ktorá sa v priebehu rokov neustále mení, aby prekvapila a zaujala. Jednou z jej najnovších verzií je laminovaná verzia. Čo to je a prečo sa oplatí na ňu staviť?

Laminovaná vizitka – čo to je?

V obchodnom svete sebaprezentácie je laminovaná vizitka stále viac využívanou možnosťou. Niet sa čomu čudovať, pretože prináša malú a zároveň esteticky a funkčne veľmi zaujímavú zmenu. Čím presne vyniká?

Typickú vizitku zvyčajne tvorí jednovrstvový papier, ktorého vhodná hrúbka ju chráni pred drobným poškodením. V prípade laminovanej vizitky sa pridáva viac vrstiev – väčšinou tri vrstvy spolu. Prečo je to taká zásadná zmena?

Aké sú výhody laminovanej vizitky?

Vďaka svojej viacvrstvovej povahe sú laminované vizitky oveľa hrubšie ako ich klasické náprotivky. Vďaka tomu sú odolnejšie voči vonkajším vplyvom a sú veľmi trvácne. Je to jednoduchý spôsob, ako si zabezpečiť zapamätanie na dlhú dobu. To však nie je jediná výhoda tejto možnosti.

Čo ešte odlišuje laminované vizitky?

  • Viacfarebné vykonanie – môžete si vybrať rôzne farby, nielen na vrchnej a spodnej strane vizitky. Tu môžete zmeniť aj farbu vnútornej vrstvy, vďaka čomu ľahko vynikne od ostatných vizitiek.
  • Rôzne tvary – hovoríme o možnosti použitia konkávnych a konvexných častí s oveľa väčšou voľnosťou, pretože je tu väčší priestor na manévrovanie. Môžete si tak navrhnúť oveľa zaujímavejšie formy vizitiek, ktoré sa skombinujú s danou obchodnou ponukou.
  • Možnosť vyrezania prvkov – tu hovoríme o dierovaní alebo laserovom vypaľovaní, vďaka čomu môžete získať zaujímavý a nezvyčajný efekt. Hoci ide o drahú možnosť, efekt je mimoriadne zaujímavý.
  • Zušľachtenie – je ľahké pridať fóliovanie, lakovanie, pozlátenie a množstvo ďalších doplnkových prvkov

Ako vidíte, v prípade laminovaných vizitiek je veľa možností a výhod. Čo sa oplatí vedieť pri ich navrhovaní?

Laminované vizitky – ako navrhnúť?

V tomto prípade treba brať do úvahy predovšetkým nové príležitosti, ktoré táto vizitka prináša. Je na zváženie, ako môže viacvrstvovosť a možnosť využitia rôznych zušľachťovaní pozitívne vplývať na zapamätanie zákazníka. Tu veľa závisí od samotnej myšlienky podnikania a od toho, aký vplyv chce niekto dosiahnuť.

Čo sa týka základných informácií, ktoré na nej musia byť zahrnuté, sa v tomto zmysle nelíšia od svojich klasických náprotivkov. Je dobré sem umiestniť nejaké úhľadné údaje, ktoré budú plne čitateľné, ale nezakryjú celý priestor. Dobrým nápadom bude aj logo alebo grafika zodpovedajúca danej firme. 

To všetko ukazuje, že laminované vizitky nie sú ničím iným ako zjednodušenou verziou klasických možností. Majú množstvo nových možností, vďaka ktorým jednoducho prenesiete rovnaké dáta úplne novým a prekvapivým spôsobom.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *