Prečo robiť reklamné katalógy?

Reklamné foldre nevychádzajú z módy, stále zohrávajú dôležitú úlohu pri propagácii firmy. Ich hlavnou úlohou je udržiavať záujem zákazníka a predlžovať dobrý dojem, napríklad po stretnutí so zástupcom. Reklamné katalógy by sa mali zasielať zákazníkom nielen preto, že budujú pozitívny imidž spoločnosti, ale tiež kvôli tomu, aby ich informovali o uvádzaní nových produktov alebo služieb na trh. Aký formát by ste si však mali zvoliť, aby brožúry plnili svoje funkcie čo najlepšie?

 

AKÉ SÚ NAJPOPULÁRNEJŠIE FORMY REKLAMNÝCH KATALÓGOV?

Predtým, ako začnete projektovať katalóg a pracovať s grafikom a copywriterom, mali by ste popremýšľať o spôsobe odovzdania a prezentácie obsahu čitateľom. V objemnej brožúre so stovkami strán alebo skôr na štíhlej, ale za to plnej obsahu brožúre s niekoľkými stranami? Výber závisí od odvetvia a od toho, ako chce byť firma vnímaná.

Najpopulárnejšími foldrami sú: tradičný katalóg A3 skladaný na A4, skladaný triptych A4 a viacstránkové brožúry, najčastejšie vo forme štvorca alebo obyčajného obdĺžnika. Môžete si tiež vybrať medzi zošívanou a lepenou formou  – každá z nich vyzerá inak a líši sa aj cenou. Formáty reklamného katalógu sú jedna vec, stojí za zváženie aj druh tlače a papiera, pretože tieto voľby môžu tiež prispieť k tomu, či budú foldre pekné a efektívne, alebo skôr budú predstavovať stratu firemných peňazí.

ČO JE DÔLEŽITÉ PRI TVORBE REKLAMNÉHO KATALÓGU?

Technické otázky zvyčajne vyrieši firma, tvorba obsahu reklamných katalógov sa najčastejšie zadáva reklamným agentúram, ktoré majú skúsenosti v tejto oblasti a zamestnávajú profesionálov. Je dôležité nenechávať reklamnú agentúru pracovať samostatne – počas rozhovoru by ste mali čo najpresnejšie špecifikovať účel vytvorenia foldrov a ich príjemcov. Je tiež potrebné spomenúť o formáte katalógov skôr ako grafici začnú premýšľať o spôsobe prezentácie daného produktu alebo služby, aby sa mohli plne prispôsobiť požiadavkám zákazníka.

 

Nierozpoznany wyraz
×
Reklamce
Reklamie
Reklamkę
Reklamę

dodaj do słownika

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *